Bilder

Har varit mycket på gång de två senaste veckorna i Pysslings liv nu. Mycket som varit på gång, ändrats och lite så. Det har varit en stor omställning och jag har inte riktigt haft tid att skriva något om hur det gått för honom.. Har inte spenderat särskilt mycket tid vid datorn alls, så allt har kommit på efterkälke det senaste. Men tänkte att jag ska lägga upp lite bilder iaf från det som hänt sen han kom ner hit till skolan med mig, och så kommer det mer detaljerat om allt sen. Men så kan man se lite vad han får göra och vad han ser ut att tycka om det (: Hope you enjoy it.



Pyssling i sin nya box här på skolan, precis fått flytta in i den (:



Första lektionen han gick med på (2008-08-20)
med Sofia som kusk och mig som ledare, på hemväg




Sötnosen blev duschad efter ett hårt dressyrpass med mig,
han ser allt lite skeptisk ut.. :P




Erkänn, min häst är den sötaste som finns? :) <3
Här i sin box med svettäcke för att torka upp efter duschen..




Hem ljuva hem säger Pyssling när han fick komma hem och vila under helgen.
(Lägg märke till hans fina gulbruna färg, och hur mycket han blänker :D )




Pyssling med sin fru Gniztha i hagen när han kom hem.
Sötnosen vägrade stå in sin box, han skulle absolut ut till henne i hagen (:




Jag och min prins i skolans stall, med sele och allt på inför hans andra lektion.
Ser lite skeptisk och osäker ut.. Vad jag gör har jag däremot ingen aning om?




Hela sällskapet när vi är ute och kör, med en kusk (Wibben), en huvudansvarig (jag),
en andra ledare (Carro), och två med draglinor (Moa, som inte är med i bild, och Kajsa)




Här kommer vi allihop, med de båda inkörningshästarna.
Barbro, våran lärare, i gult till vänster, som är ansvarig för det hela.
Pyssling ser ut att tycka det är kul iaf, öronen spetsade :)




Som sagt, han såg ut att tycka det var kul :)
Öronen pendlade bakåt för att höra vad kusken (Wibben) ville,
och omväxlande framåt för att se vad som händer och väntar (:

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Fina bilder, det måsta vara en kunnig fotograf som tagit dem ;)

2008-08-28 @ 22:50:28
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Mariah

Vilka underbara bilder ^^

Såg i din bildddagbok när du red dressyr på Pyssling =) Vilket ekipage! Ni såg så synkade och fina ut ihop!

2008-08-30 @ 14:49:51
URL: http://nintendoandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0