Början har börjat

Nu känns det som att allt börjar ta fart med mitt projekt. Har med större entusiasm börjat kolla på selar och vagnar igen, börjat maila på en massa olika annonser, börjat ta tag i det här lite mer. Börjat planera lite hur jag ska lägga upp allt, börjat söka mer info, börjat kolla upp vilka jag kan söka hjälp ifrån och så. Känner på mig att det här projektet kommer gå bra. Om jag lägger ner tillräckligt med tid så kommer det här bli ett toppen projekt. Har blivit mer och mer sugen och intresserad av det här med körning, trav och framför allt ponnytrav. Ska iväg imorgon och kolla på två små russföl, varav den ena kan man även köpa med mamman. Vore såå kul att ha ett litet sto med föl, kunna avla lite smått, köra in, tävla lite med dom, och sedan sälja vidare. Eller kanske få fram en riktigt fin hingst, ställa ut, få honom gordkänd, tävla lite och kanske låta honom betäcka och sånt. Vore såå kul verkligen! :)

Får hoppas på att allt det här får ett bra slut, men framför allt att Pyssling blir nöjd, har möjlighet att bli tränad utan att behöva ha mig på ryggen, och förhoppningsvis att han blir en riktigt bra körponny. Känner på mig att han skulle trivs så bra med det, att kunna vara ute och finåka lite på skogsvägarna runt omkring, kunna dra undan en och annan liten stock om det skulle behövas och kanske med en väldig massa tur, kunna komma ut och få tävla lite lätt igen. vore så kul för hans skull, han som älskade tävlingslivet, att få plocka rosetter <3

image12

Sötnosen gonar till det ordentligt i sin nymockade box.

(Här får man även en möjlighet att få se hans underbara
gulbruna färg ordentligt från den ljusa sidan)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Blev så glad när jag hittade erat inlägg på Vänersborgs ryttarförenings hemsida om Pyssling! Han var min favorit under alla år jag red där. Har en massa söta bilder på Pyssling som är 10-12 år gamla =)

Han ser så himla fin ut numera! Gjorde mig jätteglad!

Län till min blogg där jag försökt fota de gamla bilderna på Pyssling.



http://nintendoandme.blogg.se/2008/august/jag-tror-inte-mina-ogon-d.html



Vore snällt om du svarade tillbaka, vill så gärna höra hur han och du har det =)

Ha det nu så gott!

2008-08-13 @ 22:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0